Dag 14, Mammoth Lakes - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu Dag 14, Mammoth Lakes - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu

Dag 14, Mammoth Lakes - Las Vegas

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha en Mike

21 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag vroeg vertrokken voor een lange rit naar Las Vegas. Na een stop bij de supermarkt om vooral water en eten in te slaan voor onderweg, vertrekken we om 8.30 uur. Na een rit via de snelweg (saai), slaan we af richting Death Valley. Het landschap veranderd weer in bergen, met hele aparte kleuren. De temperatuur loopt op van 9°C in Mammoth Lakes naar 35 °C vlak voor Death Valley. Bij ons eerste stop punt zitten we nog hoog in de bergen en valt de temperatuur erg mee. Maar als we net Death Valley in rijden moet Jur plassen. Nu de auto deur open doen voelt aan als een hete fohn! De heetste temperatuur die we vandaag zien is 45,5°C. We bekijken en fotograferen het meeste van uit de auto, alleen bij zabriski point besluiten we een poging te doen. We zijn 5 minuten buiten geweest en het was de moeite waard, maar dan snel weer de airco in. Onze auto houdt het goed en we kunnen de airco gelukkig gewoon blijven gebruiken. Daarna rijden we door naar Las Vegas waar we vanuit een niemandsland aankomen in de mega drukte! Eerst zoeken waar we de auto kwijt kunnen en dan 15 minuten lopen naar de lobby, half uur in de rij om in te checken en dan naar onze kamer. We zitten op de 15e verdieping met uitzicht op het zwembad (lees tropische tuin). Roos en Jur kijken vanuit hun bed naar het grootste reuzenrad ter wereld! We besluiten meteen maar de strip op te gaan. Je weet niet waar je moet beginnen. Ons eigen hotel is al 1 doolhof met casino's, winkels en restaurants, maar buiten is nog veel meer. Na een diner met mega menukaarten en burgers, belanden we in Ceasars Palace. Je weet niet wat je ziet! Alles is nagebouwd, de trevi fontein, het colloseum. Roos scoort nog wat bij de abercrombie en we kijken naar aquaria vol vissen. Het is net of je buiten loopt. Nadat we de lichtjes buiten hebben gezien, gaan we moe naar onze hotelkamer, om ons daar weer te verbazen over het uitzicht! Iedereen valt daarna snel in slaap. Omdat het internet in ons hotel mega duur is, zitten we nu bij de Mac Donalds (gratis internet) en kan ik dus geen foto's uploaden! Wij vermaken ons hier wel, genoeg te zien en te beleven! Jullie horen weer van ons!

• 23 Juli 2014 - 22:16

Bart, Ellen, Annabeth & Gijs:

Jullie vallen van de ene verbazing in de andere zo te lezen!! Wat mooi!
    Bedankt voor de verjaardagskaart voor Annabeth, echte Mascha aktie....voor de vakantie daar ook aan denken