Dag 8, San francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu Dag 8, San francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu

Dag 8, San francisco

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha en Mike

15 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag rustig opgestaan en tussen het ontbijten door even een was gedraaid in een laundry. Grappig om dat eens meegemaakt te hebben. Al die verschillende soorten wasmachines en drogers op een lange rij, 2 boven elkaar. En er wordt hier best veel gebruik van gemaakt. Daarna zijn we 1 blok van ons hotel op een hop-on-hop-off bus gestapt. Onze eerste stop was Union Square. Daar zijn we gaan shoppen. Tenminste de kids!:-) Roos wilde naar Victoria Secret en Jur naar Nike! Beide zijn zeer goed geslaagd! Roos was net als een klein kind in een snoep winkel. Ze heeft wel 7 dingen gekocht en Jur is geslaagd voor een paar sport schoenen, zelfs Mike heeft nieuwe hardloop schoenen gekocht. Daarna weer verder met de bus, lunch gekocht bij supermarkt en daarna picknicken bij Alamo square. Verder met bus via Golden Gate Bridge naar ons hotel. Snel wat opgefrist, nu via lombard street (voor foto's bij daglicht) om dan wat te gaan eten. Daarna de avond rondtour met bus, om foto's te maken van de skyline in het donker!

• 16 Juli 2014 - 22:15

Bart& Ellen:

Wat een prachtige skyline foto!! Goed dat de koffers niet al te vol waren... ;-)
    Xx Bart & Ellen