Dag 6, Monterey - San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu Dag 6, Monterey - San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu

Dag 6, Monterey - San Francisco

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha en Mike

13 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen uitgeslapen tot 8 uur :-), daarna auto weer vol en op weg naar de 17 mile drive! Er hing wat bewolking dus was onze verwachting niet al te hoog, maar uiteindelijk kwam toch het zonnetje er weer bij en hebben we de nodige stops gemaakt. Prachtige huizen, vergezichten en wildlife! Vandaag geen walvissen, maar wel veel vogels, chipmuncks en zeeleeuwen. Wat een prachtige omgeving. Na de 17 mile drive zijn we via het kunstenaars plaatsje Carmel richting San Francisco gereden, rond 2.30 uur waren we bij ons hotel. Gauw inchecken en snel lopend richting fisherman's warf. Daar eerst rond gelopen en vervolgens een boot tochtje gemaakt door de bay! Onder de golden gate bridge en langs alcatraz.Toen lekker gegeten bij appelbees. Terug gelopen via Lombard street (straat met heel veel bochten en 20% schuin omhoog) Nu terug in hotel en snel naar bed, we zijn alle 4 behoorlijk moe van alle indrukken.