Dag 4, Santa Monica - Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu Dag 4, Santa Monica - Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu

Dag 4, Santa Monica - Pismo Beach

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha en Mike

11 Juli 2014 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Vanmorgen vertrokken vanuit Santa Monica richting Pismo Beach. Onderweg een tussenstop gemaakt bij Camarillo om een grote outlet shopping mall te bezoeken. Hier hebben we bescheiden ingeslagen en koffie gedronken. Vervolgens zijn we naar een Walmart in Oxnard gereden om boodschappen te halen inclusief een koelbox (voor in de auto; dat past er ook wel bij). Deze winkel was zo groot dat je binnen de andere kant van de winkel niet kunt zien. Met een kar vol boodschappen (past er ook bij) weer verder. Eindelijk ook uit de drukte van Los Angeles; valt ook niet mee om met een SUV te rijden van 561 cm lengte en 234 cm breedte. Dat bleek ook in de parkeergarage waarbij we nog slechts enkele centimeters over hadden (boven de 200cm). Maar het ging goed. Uiteindelijk aangekomen in een prachtig luxe hotel aan de Pacific Ocean. Lekker op het strand gewandeld, gezwommen en snel nog wat eten gehaald. Hier hebben we op het terras gebarbecued bij zonsondergang; fantastisch! Afgesloten met een kop koffie en thee rond een open haard terwijl de avond is gevallen.

• 12 Juli 2014 - 09:06

Gon:

Hartstikke leuk om te volgen dit verslag. Mooie foto's!!
    Lfs, gon en Lien en Martijn

Roos:

Nou, leuke foto hoor! ;)

• 14 Juli 2014 - 21:55

Bart :

Leuke verslagen van de reis, geniet er van .
    Mooie foto van pelikaan!

Groet Bart