dag 2, Santa Monica en Hollywood - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu dag 2, Santa Monica en Hollywood - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu

dag 2, Santa Monica en Hollywood

Door: mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha en Mike

09 Juli 2014 | Verenigde Staten, Santa Monica

Vannacht waren we eerst met z`n allen om 2.00 uur wakker. Gelukkig weer inslaap gevallen, maar om 5.30 uur was het echt genoeg! Gelukkig was het ontbijt vanaf 6.30 uur, dus stonden we als een van de eerste bij het ontbijtbuffet. Daarna in de auto op weg naar the hollywood sign. Na wat mooie uitzichtspunten en de nodige foto's kwamen we via hele smalle weggetjes dicht bij de sign uit! Daarna via beverly hills, hollywood, walk of fame naar rodeo drive. Heel veel grote huizen en dure winkels en auto's gespot. Om 13 uur wilden we weer in het hotel zijn om de wedstrijd Nederland-Argentinië te kijken. Dus een beetje haast hadden we wel. Helaas verloren! Na de wedstrijd zijn we naar Santa Monica beach gereden. Dit wilde we gister avond al doen, maar Jur was niet meer wakker te krijgen en dus lagen we toen vroeg in bed. Nu hebben Mike en Jur in zee gezwommen en hebben we gewandeld over de pier. De dag afgesloten met een plons in het zwembad en een meal bij Mc Donalds. (De foto's volgen later)

• 10 Juli 2014 - 10:25

Gon En Lineke:

Erg leuk om zo ook jullie vakantie een beetje mee te maken!
    Hoe warm is het bij jullie?
    Ben benieuwd naar het volgende verslag. Lfs g+L