Dag 24, Grand Canyon - Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu Dag 24, Grand Canyon - Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu

Dag 24, Grand Canyon - Sedona

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha en Mike

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Sedona

Vandaag vertrekken we uit de Grand Canyon. We rijden richting het zuiden om via een stuk Route 66 naar Sedona te rijden. Als we uiteindelijk op de oude Route 66 komen, ziet het er anders uit dan we verwachten! Dit deel is geen woestijnweg met western dorpjes. Het is een bosrijke omgeving, waar sommige stukken niet eens meer geasfalteerd zijn. Uiteindelijk komen we aan in Flagstaf, waar we bij de Starbucks koffie drinken. Dan via een mooie route richting Sedona. Deze weg is gelukkig open (ivm bosbranden), maar je mag nergens stoppen om te picknicken of foto's te maken. Als we in Sedona aankomen gaan we eerst wat winkelen (te vroeg om al in te checken). Roos koopt een ring, Jur een steen met fossiel en wij een metalen plaat van Route 66. Dit om te compenseren dat we die onderweg niet tegen kwamen :-). De lucht verderop begint al aardig zwart te zien. Als we zijn ingecheckt in ons hotel begint het heel hard te regenen. Dit stopt helaas niet meer, dus ons plan om te gaan zwemmen gaat helaas niet door. We gaan alleen nog met de auto Sedona in om bij een Mexicaans restaurant wat te eten. Morgen vertrekken we naar Phoenix, vanwaar we zaterdag terug vliegen via Detroit naar Amsterdam. (Daar komen we zondagmorgen jullie tijd aan op Schiphol!)

• 01 Augustus 2014 - 08:16

Gon En Lineke:

Wij hebben genoten van jullie reisverslagen en zijn benieuwd naar nog meer foto's en verhalen.
    We vonden het erg leuk om mee te genieten met jullie, goede reis terug naar het en we zien er naar uit om jullie weer in het echt te zien!!!
    Lfs gon en lineke

• 01 Augustus 2014 - 12:15

Charles Bakker:

Ook fijn om je weer bij ons te hebben, geniet nog een dag! ik ben er zondag hoor, zal het niet vergeten. als je aangekomen bent bel even dan weet ik waar ik je op moet pikken.
    Charles