Dag 21, Page - Grand Canyon (Tusayan) - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu Dag 21, Page - Grand Canyon (Tusayan) - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu

Dag 21, Page - Grand Canyon (Tusayan)

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha en Mike

28 Juli 2014 | Verenigde Staten, Tusayan

Vanmorgen voor een boottoer naar Lake Powell gereden! De boottocht viel een beetje tegen, zeker nadat we alle speedboten zagen gaan! Daarna nog geprobeert om een jetski te huren, maar ook dat lukte helaas niet meer! Redelijk teleurgesteld zijn we toen maar in de auto gestapt op weg naar de Grand Canyon. Onderweg nog even lunch gehaald bij de Walmart, waar we meteen taart hebben gehaald voor Roos d'r verjaardag van morgen! Eind van de middag kwamen we aan bij de oost kant van de Grand Canyon. Meteen maar even een eerste uitzichtspunt bekeken. En ondanks dat het bewolkt is, is het uitzicht fantastisch. Deze hoogte krijg je op geen foto vast gelegd. Het is echt overweldigend! Daarna naar ons hotel. In het hotel lekker gegeten in een redelijk net restaurant. Roos is momenteel aan het facetimen met haar vriendin (Luna), die gister is aangekomen in Las Vegas en dezelfde reis maakt als wij. De aankopen worden even doorgesproken :-)

• 29 Juli 2014 - 09:31

Bep:

Het is hier 29 juli 9.25 u. Jullie slapen nog, maarals je straks wakker wordt Roos van harte gefeliciteerd met je 14e verjaardag. Mike, Mascha en Jur ook gefeliciteerd. Jullie gaan vandaag iets heel leuks doen. Ik vond het geweldig. Trouwens jullie doen iedere dag iets bijzonders!!!!! Ook gefeliciteerd namens opa. Veel plezier. Gr. Van opa en mij.

• 29 Juli 2014 - 16:08

Lisette:

Roos, van harte met je verjaardag! Maak er een mooie dag van (moet wel lukken zou ik zeggen) groet,
    Lisette, Erik, Rick en Josine