Dag 17, Las Vegas - Zion National park/Springdale - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu Dag 17, Las Vegas - Zion National park/Springdale - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu

Dag 17, Las Vegas - Zion National park/Springdale

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha en Mike

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hurricane

Om half 9 uit bed, aankleden en spullen naar de auto brengen (dit is zeker 10 minuten lopen vanaf de hotel kamer). Dan willen we uit checken maar er staat een giga rij voor de balie. Dus besluiten we eerst te gaan ontbijten en wel bij het paradise buffet in ons hotel. Je weet niet wat je ziet, garnalen, zalm, sla, nasi, donuts, taart, softijs en gelukkig ook veel fruit. Als we ons buik vol hebben gaan we weer naar de uit check balie. De rij is inmiddels 2x zolang als net. Toch maar achter aan aansluiten. Na 3/4 uur zijn we eindelijk aan de beurt en 2 tellen later kunnen we weg. Om half 12 rijden we Las Vegas uit. Het is net zo warm als in Death Valley. Maar gelukkig hebben we airco in onze bolide! De omgeving is saai, een lange rechte snelweg door niemandsland. Onderweg eten we wat bij een Wendy's (fastfood) en daar hebben we ook weer wifi. Na wat blogs te hebben geupload rijden we verder. We verlaten Nevada en rijden Arizona binnen en na een half uur zitten we in Utah. Hier gaan we de tijdszone door en het verschil met jullie is nu 8 uur. Voor ons betekend het dat de klok zomaar 1 uur vooruit gaat. De omgeving veranderd in bergen die rood kleuren en er groeit ook weer wat groens! Om 4.30 uur komen we aan bij onze lodge. Het is hier prachtig! De lodge ligt aan Zion park. Met 1 minuut lopen sta je voor de ingang. Alles om je heen is rood gekleurd. We hebben een luxe kamer met woonkamer en keuken en besluiten dan ook zelf te koken vandaag. Daarna tot na zonsondergang tussen de bergen in het zwembad en de jacuzzi. Snel naar bed, want morgen gaan we heel vroeg op voor onze eerste wandeling in Zion park. (6.00 uur)

• 25 Juli 2014 - 09:43

Gon En Lineke:

Fijn weer wat van jullie te lezen, vandaag vier dagen tegelijk. Wat een reis, wat een afwisseling!!
    Lekker veel gekocht, Roos? Hier is het nu na een aantal dagen erg warm (voor ons doen) slechts 22 graden.
    Geniet lekker verder en houd ons op de hoogte, dan genieten wij mee!! Liefs Gon en Lineke

• 25 Juli 2014 - 18:37

Bart, Ellen & Kids.:

Wat leuk weer zoveel enthousiasme te lezen!
    Zoveel afwisseling, ontzettend leuk!
    Weet niet of we jullie verder kunnen volgen, want morgen vertrekken wij