Dag 16, Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu Dag 16, Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu

Dag 16, Las Vegas

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha en Mike

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag eerst weer lekker uitgeslapen en daarna ontbeten bij ons favoriete restaurant aan de overkant van ons hotel. Daarna de andere kant van de strip opgelopen. Via hotel de Venetian (waar je kunt gondel varen alsof je in Venetië bent) komen we bij de Fashion showmall. Hier komt vooral Roos aan haar trekken met allerlei soorten make-up winkels en haar favoriete kledingwinkels! Alles zit hier bij elkaar (maar de prijzen vallen soms toch nog wat tegen). We drinken Starbucks koffie en op de terug weg lopen we nog door een paar luxe hotels en casino's. Uiteindelijk koopt Jur nog een paar Nike's. Daarna belanden we de rest van de middag weer in het zwembad. Straks nog even eten bij de Cheesecake factory en een stuk lopen over de verlichte strip en langs de casino's. Daarna onze koffer weer inpakken want morgen vertrekken we naar Zion national park en laten we de gekte van Las Vegas weer achter ons! Aan de temperatuur wen je trouwens snel. Het is hier zelfs 's nachts niet kouder dan 35°C. En de temperatuur overdag is zo'n 45°C, maar voelt niet heel benauwd aan.