Dag 9, San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu Dag 9, San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu

Dag 9, San Francisco

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha en Mike

16 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag laat opgestaan, ontbeten en pas om 11 uur richting de bus. We zijn allemaal best moe van de intensieve dagen! Vandaag doen we dan ook lekker rustig aan. Met de bus rijden we weer naar Union square, waar we bij de cheesecake factory wat drinken (en taart eten). Daarna lopen we naar chinatown, hier kopen we nog wat souveniers. Dan met de bus naar Pier 39 om te kijken of de zeeleeuwen nog op hun plek liggen. En ja, eindelijk meer dan 2! Van daar uit lopen we terug naar ons hotel. Onderweg eten we nog wat bij een vis restaurant, kijken we naar straat artiesten en kopen we sweaters van San Francisco. Om 19 uur zijn we weer in ons hotel. Hier nog even op internet (bij ons volgende hotel is er beperkt wifi, dus misschien zijn we een paar dagen niet online!). Daarna lekker douchen en vroeg naar bed!

• 17 Juli 2014 - 09:05

Gon:

Jammer dat we het verslag een paar dagen moeten missen. Het eerste wat ik 's ochtends doe is m'n mail openen en jullie belevenissen lezen! We genieten van jullie verhalen.
    Wij hebben trouwens gister 5 ooievaars gezien, ook bijzonder toch?! ( we waren even een dagje naar Drente)

We kijken uit naar het volgende verslag. Veel plezier, lfs gon en lien

• 17 Juli 2014 - 11:51

Bep:

Een paar dagen zonder!!! Jammer. We horen het later wel.jullie genieten in ieder geval. Gr. Bep

• 17 Juli 2014 - 13:55

Vrindjes:

Het ziet er erg gaaf uit daar! Veel plezier!

• 18 Juli 2014 - 21:17

Eric Helma Inge Alex:

Tjee wat een belevenissen tot nu toe !!
    We genieten van jullie verhalen en foto's.
    Hopelijk kunnen jullie weer snel op wifi; zijn nl. reuze benieuwd wat jullie de afgelopen 2 dagen hebben gedaan/beleeft !!

Geniet ervan en nog veel plezier :) !