Dag 7, San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu Dag 7, San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu

Dag 7, San Francisco

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha en Mike

14 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag laten we de auto lekker staan. Vanaf ons hotel aan Lombard street lopen we binnen een paar minuten naar Fisherman's Warf. Daar huren we fietsen voor de hele dag! Na een verplichte instructie (ze denken hier dat je nog nooit gefietst hebt) kunnen we op weg naar de Golden Gate Bridge! Het is heerlijk weer, de zon schijnt, het is een graad of 21 en er staat een heerlijke wind. De route naar de brug zelf is al heel erg mooi. Je fietst langs de kustlijn en ziet de brug steeds dichterbij komen. Ondertussen zie je af en toe een zeeleeuw boven water komen. De klim naar de brug is pittig, maar zelfs ik (Mascha) heb hem fietsend volbracht! Op de brug zelf is het ontzettend druk. Er is geen apart fietspad, dus voetgangers en bikers gaan door elkaar. Dat geeft af en toe wat opstopping. Stoppen wil je evengoed wel, om van het prachtige uitzicht te genieten! Aan de overkant gaan we weer berg af richting Sausalito, een klein dorpje aan de overkant van de bay. De berg is vrij steil en we gaan dus hard naar beneden. In een restaurant aan de bay eten we een pizza. Daar besluiten we dat Mike en Jur terug gaan fietsen en Mascha en Roos met de ferry terug gaan. Om 18.00 uur treffen we elkaar weer bij de fietsverhuur. Gauw wat eten en dan bustickets halen voor morgen! Dan nog even berg op wandelen naar ons hotel. Iedereen wil dan graag in bad i.v.m. stijve spieren. Wat zullen we weer lekker slapen.

• 15 Juli 2014 - 14:18

Bep:

Sportief hoor!wij zijn weer thuis uit Spanje. Jullie gaan nog volop genieten. Veel plezier. Gr.

• 15 Juli 2014 - 19:12

Bart& Ellen:

Wat leuk om jullie zo te volgen! Wat een happening!
    Door dit blog genieten we met jullie mee!
    Veel plezier en dikke x