Dag 3, Santa monica - Universal studio's - Reisverslag uit Universal City, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu Dag 3, Santa monica - Universal studio's - Reisverslag uit Universal City, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu

Dag 3, Santa monica - Universal studio's

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha en Mike

10 Juli 2014 | Verenigde Staten, Universal City

Vanmorgen waren we weer op tijd wakker (5 uur), dus om half 7 maar weer als eerste naar het onbijt. Daardoor konden we ook op tijd vertrekken naar de Universal studio's. Ruim voor de openingstijd waren we aanwezig, dus lekker als eerste het park in. Daar hebben we eerst de studio tour gedaan. Vervolgens zijn we de nieuwste attracties gaan doen. Daarbij vielen de wachttijden erg mee (max. 15 minuten). Maar rond de middag werden de wachttijden steeds langer en de temperatuur liep op naar 30 graden. Eigenlijk wilde we nog 1 attractie graag doen, maar zelfs voor een simpele hotdog was de wachttijd al op gelopen tot 45 minuten, dus besloten we weg te gaan. We hebben het nog nooit zo druk gezien in een pretpark! Terug via de mooie huizen van bel air en beverly hills. En bij het hotel lekker in het zwembad gelegen! Bij de supermarkt een lekkere salade gehaald en deze op het terras bij onze hotelkamer opgegeten. Daarna blog even bij werken en daarna naar bed!

• 11 Juli 2014 - 21:09

Bep: