Dag 1 Amsterdam - Los Angeles - Santa Monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu Dag 1 Amsterdam - Los Angeles - Santa Monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Mascha en Mike - WaarBenJij.nu

Dag 1 Amsterdam - Los Angeles - Santa Monica

Door: mascha

Blijf op de hoogte en volg Mascha en Mike

08 Juli 2014 | Verenigde Staten, Santa Monica

Vanmorgen om 05.00 uur opgestaan en om 5.45 uur richting schiphol! Hier ging, ondanks de extra strenge veiligheids maatregelen, alles heel vlot en ruim op tijd zaten we in het vliegtuig! Daar kregen we echter de mededeling dat er een technisch mankement was en moest iedereen weer het toestel uit! Uiteindelijk vertrokken we om 12.30 uur (i.p.v. 9.50 uur). De vlucht ging prima en uiteindelijk landen we om 1.20 uur (LA time) op de luchthaven van Los Angeles. Daar stonden lange rijen voor de immigration! Maar uit eindelijk waren we om 15.30 uur met de huurauto bij ons hotel! (0.30 uur nederlandse tijd). Omdat jur echt op was, is die gaan slapen en roos en mike zijn naar de supermarkt gegaan om water en eten te kopen. Onder tussen schrijf ik dit verhaal! We willen zo nog even naar santa monica beach en dan lekker naar bed! Want 24 uur op blijven valt niet mee!

• 08 Juli 2014 - 11:53

Gon En Lineke: